Update

Szóval úgy gondoltam, hogy illik írnom valamit a történetek folytatásának hiányáról, ha bárkit is komolyan érdekel a dolog, mert hát valljuk be, egy ideje hiányoznak az oldalról. Ennek viszont két elég nyomós oka is van, amik eléggé ellehetetlenítik a munkámat, de dolgozom a megoldáson.






  1. Elkezdődött az egyetem. Másoknak ez lehet nem lenne annyira megerőltető dolog, de ha az ember info szakon megy tovább, több adat kerül az agyába egy óra alatt, mint amit az képes lenne feldolgozni értelmes keretek között. Szóval éppen azzal szenvedek, hogy a hétfői és keddi napomat hogyan tegyem produktívvá azután, hogy délután fél ötkor hazaesek és megpróbálom ezt nem az ágyba célozni.
  2. Eltört az egyik csuklóm. Yep. Ez a nyomósabb érv, ugyanis elég viszontagságos egyetlen kézzel gépelni, ezért tartózkodom is tőle, mert mire leírom a gondolatomat, el is felejtem annak a végét. (Don't drink and bike, kids.)

Nos, ezek lennének az okaim, mert hát fejben készen van minden, csak a megvalósítás akarja tönkretenni az életemet, de igyekszem megoldást találni a problémáimra, és minél előbb hozni a folytatást.

Megjegyzések

  1. Szia😊
    Nem sokat jövök fel (nyelvvizsgara kell keszulni😭) egyben elolvastam a kimaradt fejezeteket, és csak annyit tudok mondani, hogy akármikor jön majd én elolvasom 😊
    Hajrá az egyetemmel, és gyógyulj meg hamar 😍😘

    VálaszTörlés
  2. Szia! Először is jobbulást, vigyázz magadra és ne terheld túl magad. Remélem minél előbb jobban leszel és az egyetembe is belerázódsz majd. Amíg ezek bekövetkeznek és hetente újraolvasok és frissitek és frissitek és frissitek!!!!! Minden jót 💞

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a jókívánságokat, és aki még olvassa a blogot, vagy ide téved, hát az most remélem, hogy örül, mert én is frissítek.:D (University is a bitch, but it can't stop me.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon